Lær Osager at kende !

Karl Frandsen, Osager, fortæller om og viser os rundt i Osager.

Søndag d. 1. maj kl. 14, Hvalsøvej 23, Osager

Vi serverer også kaffe!

Alle er velkomne

Lær din kommunes hemmeligheder at kende !

Osager – en landsby med mange historier

Lejre Turistforening inviterer til byvandring i Osager søndag d. 1. maj kl. 14. Man mødes hos Karl Frandsen, Hvalsøvej 23 i Osager. Karl Frandsen, hvis familie har boet i Osager i generationer, vil fortælle om stedet og tage deltagerne med på en vandring gennem byen. Lejre Turistforening vil med dette arrangement tage hul på en ny række af tilbud til kommunens borgere under overskriften: Lær din kommunes hemmeligheder at kende ! Turistforeningen vil forsøge at arrangere lignende byvandringer i andre af kommunens lokalområder – man vil få lokale til at fortælle om deres sted. I Turistforeningen arbejder man for at gøre kommunen mere tiltrækkende at besøge for turister udefra, men Turistforeningen arbejder også for at give kommunens egne borgere en mulighed for få mere at vide om kommunens kvaliteter – de kendte og de mere ukendte. Osager – som mange andre lokalsamfund  – gemmer på mange gode historier, som fortjener at blive fortalt til turisten udefra og til kommunens egne borgere